22 Şubat 2010 Pazartesi

Közlenmiş Biber Sarması



Hafta sonu yemeğin yanına alternatif ne yapsam diye buzdolabını karıştırırken gözüm kırmızı biberlere takıldı veeee kafamda şimşekler çaktı.....:)
Biberleri közleyip dış kabuklarını soydum. İçindeki çekirdekleri temizledikten sonra, Bir tarafta kaşar peyniri, sarımsak,maydanoz,kekik karışımı yaptım. Biberleri ortadan kestim üçgen olacak şekilde. Kaşar peyniri karışımını arasına koyup rulo şeklinde sarıp, dağılmasın diye kürdan batırdım. Peynirler eriyene kadar tekrar ızgaraya koydum.

Değişik bir alternatif oldu. Biberden dolayı hafif tatlı bir tat. Tuz koymayı ben unutmuşum. Bir sonraki sefere beyaz peynirli yapmayı düşünüyorum.
Aklınızda bulunsun dedim........
Bu arada bunun türevi tarif varmıdır onu da hiç araştırmadım doğrusu. Bilen varsa beni bir haberdar ederseniz sevirim.
Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...