11 Şubat 2011 Cuma

Aşk Tesadüfleri Sever

Uzun zamandır sinemaya gitmemiştik kocoşumla, dün çocuklar anneannede olunca fırsat bu fırsat hadi dedim gidiyoruz, bu filmi görmem lazım. İyikide gitmişiz, hepinize tavsiye ediyorum. Çok güzeldi...... Ağlamaktan helak oldum, zaten ağlamaya hazırım :D 
Mehmet Günsür'a aşık oldum, nasıl güzel oynuyor nasıl güzel bakıyor anlatamam. Seyretmeniz lazım. Filmdeki tüm karakterler çocuk oyunculara kadar hepsi harikaydı. Herkes aynı tadı alırmı bilemem ama filmden çıktık ben hala gözlerimden akan yaşa hakim olamazken kocoşumun yorumu şöyleydi:
 "ben sana söylemiştim canım Kurtlar Vadisi Pusu'yu seyredelim diye,o zaman böyle ağlamazdın işte; adrenalin lazım biraz".........  :D :D :D
Pin It

4 yorum :

  1. EVET TAVSİYENE UYUP BENDE SEYREDECEĞİM

    YanıtlaSil
  2. Ablacım o filme gitmeyi bende çok istiyorum ilk fırsattada gideceğim özgürü kandırıp :)) bu arada mehmet günsür evli 2 çocuk babasıymış :)) ama bende bakışlarının hastasıyım :)
    ha birde mehmet abi adrenalin demiş onun için kurtlar vadisine gitmeye gerek yok gel ben seni gençlik parkına götüreyim süper stres atıcı ve adrenalin yapıcı bir alet var..bağıra bağıra bir hal oluyorsun..ama indiğindede acaip stres atmış oluyorsun süper bişey tavsiye ederim..bilirsin ben küçükken yorganların arasına kafamı sokar bağırırdım ya şimdi yorganlara gerek yok streslimisin bunaldın mı git bin sesinin çıktığı kadar bağır gel acaip rahatlıyorsun :)) şiddetle tavsiye ederim :)))

    YanıtlaSil
  3. ben de izledim filmi,gerçekten de 7 den 70 e tüm oyuncular hakkını vermişler filmin.ben ağlamamak için biraz kastım kendimi ama tutamağim yerler de oldu hani :) herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben de sinemaya gitmeyeli epeyce oldu. Eyvah Eyvah 2'yi izlemek istiyorum. İlkinde çok gülmüştüm. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...