22 Şubat 2010 Pazartesi

Gün Yemekleri





Hafta Sonu Sevgili Banu'cuğumda gündeydik. Kilo vermek isteyen kişi bunları yer mi ? Doyasıya yer hemde..... Ne yapayım tutamıyorum kendimi. Hepsi birbirinden güzel olmuştu. Tarifleri o gün kızlardan almayı unuttum. Herkes gelirken bir şey getiriyor, evin hanımı ağırlıyor. Ev sahibi mutlu tabiiii. Ama her seferinde geriliyorum ya tutturamazsam, olmazsa diye. Köfteyi yaparken o kadar germişim ki kendimi, sanki güne gelen tüm pastaları ben yapmışım gibi. İnsan evinde yaparken iyi de başkalarına sunarken, bilhassa yapıp götürecekse bir geriliyor nedense. Zannedersiniz ki yemek yarışmasına katılıyorsunuz, puanlar yüksek gelecekmi telaşı. Ama köfteler fena olmadı sanırım çünkü hepsi bitiverdi. Ebru'nun salatası, Fisun'un böreği,Seyhan'ın Güllaç'ı, Gülen'in Keki...... Hepinizin ellerine sağlık kızlar............... Pin It

1 yorum :

  1. ayyy şekercim, ben yiyecek bişi yapmadım gün sahibi olarak ama ne kadar misafirperver olduğumdan, çayımın lezzetinden falan bahsetseydin yaaaa, bu arada masa örtümde yeni, sizin için özelll,pek de güzel çıkmışşş:)))
    şaka bir yana gerçekten bnm için çok rahat oldu:)) hepside çok lezizdi,ellerine sağlık tüm arkadaşlarımınn...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...