11 Ocak 2011 Salı

Minik Bir Doğum Günü Partisi.....

Hafta sonu prensesimin doğum gününü kutladık. Bu sene aile arasında yapalım derken, kuzucum dururmu arkadaşlarımda olsun illaki deyince, küçük bir kutlama yaptık. İşte sizlere hafta sonundan küçük kareler......
Doğum günü pastamız............
Doğum günü kurabiyeleri, bendenize ait. Şeker hamurlu kurabiye, 2 gün akşam iş çıkışı bunlarla uğraştım, kafayı yememek elde değildi, ama sonuç mükemmel.......
Özden teyzemizden elmalı çikolatalı toplar.............
Öznur teyzemizden yeşil mercimek salatası............
Bendenizden çıtır sosisler veeeeee
Patates rulo.....
Eee daha ne olsun, hepimize afiyet oldu :D..........
Pin It

17 yorum :

  1. Pastaya ve kurabiyelere bayıldım. Ellerinize sağlık. Sağlıklı, hayırlı uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. prensesine mutlu yıllar yeni yaşı ve bundan sonraki bütün ömrü boyunca sağlıklı ve ailesiyle beraber büyüsün inşallah herşey harika olmuş ellerinize sağlık süper görünüyorlar hele pastaya bittim...

    YanıtlaSil
  3. off afiyet olunmayacak gibi değil:)) hepsi çok nefis gözüküyor. Kurabiyeler ayrı harika. Bir şey sorucam, şeker hamurunun üstündeki şekiller nasıl veriliyor? Şekilli merdane gibi bir şey mi var?
    Bu ara da minik kuzuya nice yaşlar:))

    YanıtlaSil
  4. Daha ne olsun? Mutlu yaşlar olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Lilacım çok teşekkür ederim tatlım...

    YanıtlaSil
  6. Aysuncum çok teşekkür ederim. Pastanın süsleride tadıda hakikaten güzeldi yalnız pasta bana ait deil henüz o kadar ilerlemedim :D

    YanıtlaSil
  7. Lolipu: tatlım evet şekilli merdaneler var, o çiçek ve kalplerinde ayrı baskı kalıpları var. Vallahi ilk denemem olduğu içinmi çok zorlandım bilemicem ama pek bir zormuş yapımı, birkaç kez daha deneyim haber veririm sana. Aaa bu arada istersen aldığım yeride tarif edebilirim.O güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.......

    YanıtlaSil
  8. ayy nerden aldığını söylersen çok sevinirim. Aklım kalıyor hep böyle gördükçe. Ben de denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  9. Pasta ve kurabiyelerin şirinliğine bakıpkuzucuğun annesi çok marifetli dedim tabi zevklide.Kurabiyeler sanat eseri gibi.Güzel kuzucuğu benim içinde öpün lütfen en iyi dileklerimle nice mutlu doğum günlerini sevdiklerinizle birlikte kutlamanızı diliyorum.
    Esra

    YanıtlaSil
  10. Vallahi ilk denemeniz olmasına rağmen bu kadar güzel olduysa sizi tebrik etmeliyiz:) Hepsi harika görünüyor, elinize sağlık ve nice mutlu yaşlara!

    YanıtlaSil
  11. Canım prensesinin doğum gününü kutlarım..Her günü doğum günü tadında geçsin..ama bu görseller gece gece olurmu:(
    şimdi gel de uyu:D
    sevgiyle kal..prensese öpücükler..

    YanıtlaSil
  12. Sevgili,
    ***esen,
    ***Tülay,
    ***Noyumberry,
    O güzel içten yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim canlarım saolun.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Lolipu:
    tatlım ben o şeker hamurlarını ve malzemeleri ostimde pastacılık dünyası isminde, malzemelerin satıldığı bir yerden aldım. Adresi Bağdat Cad. No:365 Ostim
    sitenin adresi http://www.pastacilikdunyasi.com.tr
    Ankara da en hesaplı malzemeler burada satılıyormuş, yok yok dükkanda
    hepsini alasın geliyor ;)

    YanıtlaSil
  14. Doğum günü kutlu olsun prensesin:) Menünüz de harikaymış. Kurabiyeler de nefis görünüyor. Benim de denemem olmuştu. Uzun sürüyor ama çok zevkli.

    YanıtlaSil
  15. Prensesin doğum günü kutlu olsun. Tüm hazırlananlar harika olmuş herkesin ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  16. Nice mutlu yıllara diyorum öncelikle, güzel başarılı sağlıklı bir yaş dilerim..

    Çok güzel görüntüler gerçekten insanın oraya ışınlanıp birer parça kaçırası geliyor... :)

    YanıtlaSil
  17. merhabalarr:) kabul ederseniz bu güzel blog için ödül veriyorum http://sallama-cay.blogspot.com/2011/01/omgodulum.html .nice güzel ödüllere:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...