16 Mayıs 2011 Pazartesi

Doğum Günü


4 yıl nasılda geçti su gibi, gün be gün büyüyor ve serpiliyorsun benim minik aşkım. Dün doğum günündü. İyiki doğdun kuzucum, iyi ki bizim oldun, bizi seçtin de geldin bu dünyaya. Stres atanım, aşk dolu bakanım, güzel gözlüm, benim minik kuzucuğum. Sana hamileyken doktorum "Özlem hanım, sen Allahın sevdiği kullarındansın demişti" neden diye sorduğumda "Allah sevdiği kuluna önce bir kız çocuğu verir, daha da sevdiğine ikinciyi oğlan verir :) " demişti. Hakikaten öyle, Rabbim beni önce dünyalar güzeli kızımla taçlandırdı, sonra oğluşumla mutluluğumu iki katına çıkardı. Allah tüm isteyenlere bu güzellikleri nasip etsin inşallah. 

Bu arada anneler günü için çocuklarla resimler çektik, kafamda yazacak o kadar çok şey vardı ki ama bir türlü kendimi toparlayıp yazamıyorum. En iyisi mi buradan tüm annelerin, anne adaylarının ve anne olmak isteyen herkesin geçmiş anneler gününü de kutluyorum. Sevgiyle kalın............
Ha bu arada beni merak ediyorsunuz biliyorum. İşte bendeniz :) 
(Bu fotoda benim büyük kuzudan:))
Pin It

1 yorum :

  1. ne güzel şeyler söylüyorsun bugün sevgili arkadaşım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...