18 Ekim 2011 Salı

O Ses Türkiye Yüzüğü :)))


Şimdi bu ne biçim başlık diyeceksiniz, hemen anlatayım efendim...Bizim şirkette Marifetli Cadılar pek çok, Kurabiye Cadısı Elif, Dekorasyon Cadısı Ferhan, Takı Tasarım Cadısı Aylin ....:)) Bizim Aylin değişik değişik kolyeler tasarlar yapar, bir gün boynunda çok güzel bir kolye, dedimki Aylin kolyen çok güzel olmuş, Ezel kolyesi dedi.... O günden sonra Ezel seyreder oldum, Eyşan ne takmış diye direk kıza odaklanıyorum konu monu yok filimde :)..ama anacım ben Eyşan'da kolye filan göremiyorum, bir iki derken dayanamadım sordum Aylin'e bacım ben bu Eyşan'da kolye molye göremiyorum sen nasıl görüp de hemen yapıyorsun diyeee meğerse Ezeli seyrederken koyuyormuş malzemeleri önüne, ortaya ne çıkarsa diyeee, bende salak salak bakıyorum Eyşan ne takmış diye :DDD ....Şimdi efendim bu yüzükte dün O Ses Türkiye'yi seyrederken ortaya çıktı, güzel bir yarışma, Mustiyi doya doya seyrediyorum, O kız beni görmeli bana kazak örmeli yalnız beni sevmeli artıkkkk diye diye hasta etmişti herkesi kendisine, Murat Boz'da  süper ammaa velakin o yarışmaya Hülya'yı yakıştıramadım ben nedense. Aslında Hülya'yı çok beğenirim, show programlarından Yetenek Sizsinize kadar bişey diyemicem, hep takdir etmişimdir ama bu yarışmaya yakışmamış Hülya, her yarışmacıya dediği şey aynı; bendeki tecrübe onlarda yok vs.vs.  Acun onun yerine Ozan Doğulu'yu  neden düşünmedi diye sormak lazım, Hadiseye gelinceeee amanın televizyon eleştirmeni oldum çıktım bana ne canım, kim jüri üyesi olursa olsun. Ama doğruya doğru Musti tamam, Murat Boz tamam, Hadise eh, Hülyaaa olmamış bence...
Pin It

2 yorum :

  1. Ayy güldürdün beni candan yürekten, Cadılar biraz da saflar galiba ben olsam, ben de bakardım hehe heee.. O ses türkiyeyi ben de sevdim ama juri konusunda diyecek söz bırakmamışsın sana aynen katılıyorum canikom.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlayınSil
  2. siz birde "öyle bir geçer zaman ki"yi izleseniz neler yaparsınız kimbilir:))) iyi günlerde kullanın çok güzel olmuş yüzük. jüri için söylediklerinize aynen katılıyorum...
    sevgiler

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...