26 Kasım 2012 Pazartesi

Balık Tavası Almak İsteyenler.....

 Bir balık tavası almak uzun zamandır aklımdaydı ama hep erteliyordum nedense. (Acaba pek balığı sevmediğimden mi bilinmez :D) ama kısmet bugüneymiş. Kendim çokca hoşlanmasam da çocuklar için alıp pişiriyorum. Bu tavayı keşfedene kadar fırında yapıyorduk balığı. Geçen hafta balık tavası araştırmaya başladım, her yerde üzeri kapaklı olanlardan satılıyordu. Bu değil, bu da değil, bu hiç değil, (şu reklamdaki projeler gibi ;D ) derkennnn İzmir Caddesindeki Coşkunlara gitti ayaklarım ve bu güzelliği buldum. 
Taç'ın Balık tavası, iki ayrı tava halinde satılıyor. Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi, biri diğerinin üzerine kapatılıyor. Bir tarafı kızarınca, diğerini üzerine kapatın, çevirin ne yağ akıyor, ne yağ etrafa bulaşmasın diye ayrı bir yere almanız gerekiyor. Gayet pratik ve kullanışlı bir tava. Çevirdikten sonra diğer tarafı kızarırken siz hemen ikinci partiyi diziyorsunuz ilk tavaya. Bu arada balıkların kızarmış hali nerde derseniz, vallahi kusura bakmayın, öyle güzel olmuştu ki, ben bile dayanamadım götürdüm balıkları ne yalan söyleyeyim ;D
Fiyatını merak ediyorsanız 40 TL
Coşkunlar Billuriye nerede derseniz Kızılay-İzmir Caddesinde (Gözegir ayakkabı mağazasının hemen yanındaki pasaja girip bir alt kata iniyorsunuz)
...Hepinize kucak dolusu sevgilerimle ;D...

Pin It

10 yorum :

  1. Çok güzelmiş güle güle kullan :=)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım sayfanıza artık bende sizinleyim :)

    YanıtlaSil
  3. aaaaa cok guzelmış..tesekkurler paylaştıgın ıcın balık hastası bırı olarak hemen gıdıp almalıyım...sagol canım...

    YanıtlaSil
  4. çok ilginç bir tava mucidi kesin Karadenizlidir

    YanıtlaSil
  5. Evet bende bunun bir benzerini aldim carrefour da gormustum fakat benimki tac degil scheffer marka,gercekten ise yariyor.

    YanıtlaSil
  6. Çok iyiymiş bende alırım bulabilirsem.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Taç Ailesi olarak ürünümüzü kullandığınız ve beğendiğiniz için çok teşekkür ederiz.
    Piyasaya ilk çıktığı andan beri her zaman çok güzel tepkiler aldık bu ürünümüzle ilgili .
    Ayrıca yeni çıkardığımız kırmızı beyaz Seramik serimizde de bu ürünü yapmayı düşünüyoruz.
    Krep Tavamızla işe başladık bile.

    Bu arada Kardelen hanıma cevabını verelim , Evet Trabzonluyuz:))

    Herkese iyi ve güzel günler dileriz

    Tacmutfak.com


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakikaten çok güzel ürün, tanıdığım herkese tavsiye ettiğim gibi duymayanlarda faydalanır diyerek blogda yayınladım. Bu arada Taç mutfak ailesi bizde Karadenizliyiz ama Batısından :D

      Sil
  8. web üzerinden nerden temin edebiliriz tavayı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat bey, taç'ın kendi sitesine girip bir bakın isterseniz orada varmı bilmiyorum, ama züccaciye satan yerlerde bulabilirsiniz. Hatta yukarıdaki yorumlara bakarsanız eğer Taç mutfak olarak bir yorum bırakmışlardı, oradan kendilerine ulaşabilirsiniz sanıyorum, iyi günler diliyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...