24 Aralık 2012 Pazartesi

Bayguen yada Penkuş :D

Tuğla stitch denemem, aslında bu modeli bulduğumda "aaaa ne kadar güzel bir penguen!!!" diyerek başladım yapmaya ama ben hariç herkes baykuşa benzetti :D :D :D
yani ortaya karışık bişey çıktı Bay-guen yada Pen-kuş sizce hangisi ?

Aslında uzun zamandır baykuş yapmak istiyordum ama nedense elim gitmiyordu, baykuşlu modeller hoşuma gitse de bilinç altım nedense yapmayı erteliyordu ama sonunda yaptım, ben yaptım ;D
 bulduğum model bana göre penguendi (hala iddaa ediyorum :D inatçı mıyım neyim)  ben yaptım baykuş oldu, bakalım daha neler çıkacak ortaya ;D

Pin It

11 yorum :

  1. Valla her ne olmuş ise çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  2. ne olmuş bilemem ama çok güzel olmuş..ama hem baykuşa benzemiş hem pingu ya kim nerden görmek isterse...

    YanıtlaSil
  3. pen kuşu çok sevdim ben:)) penguene benziyor bence pek şirin olmuş:))

    YanıtlaSil
  4. Bence de kesinlikle Penguen, çok sevdim, ellerinize sağlık, aynı zamanda büyük emek. Baykuşu sonra denersiniz, canınız isterse, bu düpedüz, Penguen!;)

    YanıtlaSil
  5. Ne olmuşsa ciciii olmuşş eline sağlık ama yinede pen-kuş iyiydi :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş, ikisi de olur, fark etmez:)

    YanıtlaSil
  7. bence gerçek bir penguen, bayıldım, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Çok keyifli olmuş bu Penguen :)
    Özellikle renkler şahane - ellerinize sağlık.
    Güzel bir hafta dileklerim ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. bnde baykusa benzettım ama cok hoşşş...

    YanıtlaSil
  10. Canım bu kesinlikle penguen oooooooooooo bu ne yaaaa ben görmeyeli neler yapmışsın sen beya :) :)

    YanıtlaSil
  11. hehe yok yok merak etme ben penguene benzettim :)
    çok şirin olmuş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...