6 Temmuz 2010 Salı

Brezilya Nakışı Denemem


Çıldıracağım resimleri nasıl çekersem çekeyim yan geliyor, neyse artık döndüğüm zaman düzeltirim. Bu da Brezilya nakışı denemem, tatile çıkmadan önce Berrin Şengöz'ün Brezilya Nakışı Rehberi adlı kitabını aldım, hiç bilmeyenler bile (aynen benim gibi) deneme yanılma yöntemiyle bunları çıkarabiliyor. Resim biraz yan oldu ama, yorumlarınızı bekliyorum, doğru yoldamıyım, eyyyy Brezilya Nakışı yapanlar beğendinizmi ? Acemi işi bu kadar oluyor canlarım. Şimdilik byeeee...........

Not: Resimleri bile düzeltmek ancak aklıma geldi.................

Pin It

11 yorum :

  1. Harika olmuş, ilk deneme ama bence çok ustaca, kolay gelsin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Marifetli Csdı'nın elinden ne kurtulur ki? Yapanları bilmem ama yapamayanlardan biri beğendi:)))

    YanıtlaSil
  3. İlk denemense harika olmuş diyeceğim, ben beceremedim ve sıkıldım, ama çok hoş bir nakış türü, belki birgün ben de uğraşır beceririm:)

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus ellerine saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. güzel ve kibar ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Hola, encantada de saludarte desde España ¡¡ Me gustan las cosas que haces, te sigo.

    un beso

    YanıtlaSil
  7. Beautiful!!! nice and pretty work

    YanıtlaSil
  8. çok severim bu güzellikleri..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. çok sevimli olmuş bu nakışı her her her yere yakıştırabiliyorum hayal gücü:) bu nakış, bana kolye olarak çok güzel bir fikir verdi umarım en yakın zamanda gerçekleştirebilirim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Harika bir durusu var.. ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  11. Hiç ilk deneme gibi durmamış, bravo, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...