22 Temmuz 2011 Cuma

Cadı faaliyette :)

Bu aralar post yazmıyorum diye boş durduğumumu zannettiniz yoksa, ben hiç boş dururmuyum :) bir taraftan takılar bir yandan ahşap boyama denemeleri. İşte size takılardan şimdilik ;) birkaç örnek.......

Bu melek kolye benim güzel prensesimin arkadaşına gitti.......



Bu kolyede prensesimin tabiki, arkadaşlık kolyeleriymiş.......



Meleklere taktım bu aralar; bu kolye de sevgili arkadaşım Ayşegül'ün güzel kızı Merve'ye gitti..........



Bu güzel kolyedende iki adet yapmıştım bunlar da benim dünyalar güzeli kardeşlerim Özden ve Öznur'a gitti......
 Hepiniz mutlu günlerde güle güle kullanın inşallah. İyi ki varsınız.......... Pin It

5 yorum :

  1. ne güzel kolyeler bunlar özellikle sonuncusuna bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. En güzelleri kardeşlerime gitmiş dimi ;) beğendiğinize sevindim...

    YanıtlaSil
  3. Kanatlı turkuaza bayıldım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ***Meral Sanatevi: Çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim....

    ***Florentina:thanks...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...