6 Temmuz 2011 Çarşamba

Güzel Bir Dönüşüm...


Evde senelerdir duran; benim her "atalım bunu" dediğimde sevgili eşimin kıyamadığı çok çok eskilerden bir gazlı el feneri. Orjinal bir Alman üretimi. Kaç yıldır düşünüyorum bunu boyasam diye ama cesaret edemiyordum. Sonunda şu boyama işine girişince evde ne var ne yok boyar oldum :) Sırada bir de eskinin kömür ütüsü var boyanacak. Ben beğendim vallahi, nasıl olmuş ;)  (Hızımı alamayıp parmağımı da boyamışım bu arada :D )
Öncesi..............

Sonrası............



Pin It

7 yorum :

  1. Aaa. harika olmuş.Ben kalaycıları antikacıları dolaşırdım böyle bir şeyi yenilemek için. Ne ile boyadın.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, acemi işi de olsa idare eder değilmi ;) Folk art 666 Metalic Antique Copper yazıyor üzerinde akrilik bir boya, bakır rengi. Bu boyaların çok özelliklerini bilmiyorum ama elimde fener gittim şık düğmeye gösterdim, bununla güzel olur dediler, boyadım bende. Gittikçe merakım artıyor, şu yaz dönemi geçince hevesim kırılmazsa bir kursa gideyim diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Acemi işi olur mu? Böyle böyle başlanır. Çok güzel olmuş. Ben de benimkileri yenilemiştim bir zamanlar. Elimde boya ''nerelere sürsem?'' diye dolanıp durmuştum evde:)) Bakın burada; http://zarifce.blogspot.com/2009/08/gaz-lambalarim.html
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ben bayılıyorum böyle eski şeylere. boyanmamış hali bile güzel geldi bana:) ütüyü de görmek istiyorummm!:)

    YanıtlaSil
  5. eşiniz iyi ki attırmamış, harika bir dönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
  6. böylesi güzel bir objeyi atmayı nasıl düşünebilirsiniz, şaşırdım valla. iyi ki atmamışsınız, şahane olmuş, iyi günlerde kullanın.
    ben de var iki tane, gözüm gibi bakıyorum:)))
    hatta sizden cesaretle belki ben de renklerini değiştiririm.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNİZE SAĞLIK. BU FENERİN BENZERİ BENDE DE VAR KAYINVALİDEMDENALMIŞIM EVİMDE HERŞEY PEMBE-BEYAZ VE MOR AMA O FENERDE SİZİNKİ GİBİ BAKIR RENGİ BEYAZA BOYASAMMI ACABA DİYE DÜŞÜNÜYORDUM BENDE

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...