16 Kasım 2011 Çarşamba

Geçmiş Bayram Manzaraları

Biraz geç kalınmış bayram manzaraları ama tadı damağımızda kaldı. Nedenmi...........
Bayramda Karabük'deydik, işte size bayramdan birkaç kare.....


Benim bıdıklar kedi ve köpeklere deli olurlar, işin açıkcası ben biraz korkarım ne yalan söyleyeyim.  Ben korktuğum için çocuklar korkmasın dedik, onlara küçükten hayvan sevgisini aşıladık. Bayramda da teyzemlerin Safranbolu'da ki bahçelerinde doya doya sevdiler......
Bu büyük kızımız RED :)

Bu da küçük kızımız PÜSKÜL...

Veee benim bıdıklar.....

Sevdiler.....
Yan bahçedeki yavru kediyi aradılar.....

Yine Sevdiler....

Eğlendiler.....

Ben bile sevdim :)))

Poz verdiler.....)

Dil çıkardılar :)...........

Yanlarından hiç ayrılmadılar...


Arada korkup ağladılar.....:(

El arabası yaptılar.... :)

Çok çalıştılar.....:)

Yorgunluktan uyuya kaldılar....
İki kuzen; önce numaradan uyusalarda sonra oynarken uyuyakaldılar....

Hepinize tekrar sevdiklerinizle nice  nice mutlu bayramlar....

 



Pin It

3 yorum :

  1. Ben de bugün safranboludaydım. resimler çok hoş:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel eğlenmişsiniz. Demek sana da sevdirdiler sonunda Püskül'ü:) Hepiniz çok şekersiniz...

    YanıtlaSil
  3. bende cok sevıyorum ama bazıları saldırgan oluyor korkuyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...