9 Aralık 2011 Cuma

Eldiven Yapımı



Yılın ilk karı yağdı Ankara'ya hala da devam ediyor. Çok severim karın yağışını seyretmeyi, sabah kalvaltı yaparken bir baktım kar yağmaya başladı birden sevinçle beraber hüzün kapladı yüreğimi....... Babacığım camlarda beklerdi karın yağmasını, hemen telefona sarılırdık "Babişşşş dışarı bak burada kar başladı, orada da başladımı?" " Seyrediyorum derdi, seyrediyorum......................" Şimdi o camlarda beklediği karlar üzerine yağıyor. Nurlar içinde kal tatlı yanaklım, pamuk saçlı yakışıklım benim. Bu güzel Cuma gününde Rabbimin rahmeti üzerinden eksik olmasın ve hepinize hayırlara vesile olsun dostlarım...........
Ayyyy koptum bunları yazarken, neyse konuyu hemen dağıtayım ve dün akşam yaptığım eldivene gelelim. Yapılışını merak edenler için linki burada arkadaşlar. Sevgili Arzu'nun güzel paylaşımına tekrar teşekkür ediyorum, ve sizleri Arzu'ya yönlendiriyorum......
Pin It

2 yorum :

  1. Sevgili Marifetli Cadi, eldivenlerine bayildim, harika olmus. Gecen sene bu zamanlar bembeyazdi buralar ( Hollanda ) ama simdi yagmur bile yok, ama hala beyaz bir noel/yilbasi icin umutluyum :) Babacigin nur icinde yatsin, sizlere saglikli, uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. canım aşkolsun bitirdin beni burda ya..allah tüm gidenlere rahmet eylesin..nurlar içinde yatsınlar..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...