8 Aralık 2011 Perşembe

Yok Böyle Bir Yetenek :D


İnsan bir dikiş makinası alıpta daha düz dikişi bile zor dikerken haddini aşaraktan bluz dikmeye kalkarsa sonuç işte böyle olur :D :D :D bluz diye başladım resmen pijama oldu, sevdiğim bir bluzu kalıp olarak kullandım güya ama nasıl becerdim de bu hale getirdim hala anlayamadım, anlayabilen varsa içinizden bana da açıklarmısınız ;D ;D ;D
Yapım Aşamaları :D =
kalıp kumaşın üzerine koyulur, 
birer santim kenarlardan fazlalık bırakılıp kesilir,
yaka dikmeyi beceremezsiniz, eğri dikersiniz :D
eğri dikiş kapansın diye desen koymaya kalkarsınız,
kumaşı makinaya kaptırıp yakayı delersiniz :D
o kapansın diye dantel dikersiniz kenarına ;D
veeee
sonuçta bluzdan yola çıkarak yapılan pijama çıkar karşınıza... :D 
Pin It

12 yorum :

  1. ilk deneme bile olsa bence çok güzel olmuş :)))

    YanıtlaSil
  2. Pijama dikmek de bir marifet, gayet güzel olmus, bir sonraki deneme bluzla sonuclanacak burdan oyle görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Oooooooooooooooo..... Aştın kendini CaDıcım.. Hadi bakalım sen işin ucundan tuttun darısı tutmak isteyenlerin başına.. İlerde daha güsellerini yapmaya başlayınca anarsın bu günleri.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  4. yazına gülmekten öldüm, kendine haksızlık etme bu daha ilk dikişler, hatalar olsada ne güzel kamufle etmişsin, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Dikis makinasinda sadece düz dikis dikmekle baslayan biri icin hic fena degil..ben de sizin gibiyim..ancak pantolon pacalarimi kisaltabiliyorum aslinda..ama kalkismadigim is kalmiyor..pes etmeyelim devam edelim..;) bugün pijama olur ama ileride deneye deneye daha neler olur diyelim...iyi günlerde güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  6. bence el emeğinin her hali güzeldir ayrıca üzerinize oluyorsa giyilmeyecek tarzda değil.ha şu var sokağa değilde aile arasında giyersiniz ALLAH SAĞLIK VERSİN

    YanıtlaSil
  7. :)) bütün bunları yapabildiğinizi cesaret etmeden bilemezsin.. rengi çok güzel.. fena mı işte evde giyebileceğin rahat, şık bir bluz dikmişsin.. güle güle giy.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler tatlım saolasın

    YanıtlaSil
  9. Canım arkadaşlarım, hepinize güzel yorumları için çok ama çok teşekkür ediyorum,bir nebze güldürebildiysem sizleri ne mutlu bana, hayat hep mutlulukları yanı başınızdan eksik etmesin inşallah. Kocaman Öpüyorum Sizleri...

    YanıtlaSil
  10. bence oldukça başarılı ilk deneme için. benimde ilk elbise dikişimde elbise ordan burdan derken tunige dönmüştü. kalıp ile çalışmak daha kolaylaştırıyor işleri. her yaptığın daha güzel olacak diğerinden.

    YanıtlaSil
  11. inanın bende böyle bir elbise dikmeye kalktım... hem de dikişin d'sini bilmezken...
    elbisenin başına neler geldi neler... aklıma geldikçe gülüyorum... ama olacak azimliyim... sıra ikinci de bakalım vazgeçmek yok. bu arada elbiseyi de giyiyorum başına gelenlere rağmen elbiseliğinden ödün vermedi...

    YanıtlaSil
  12. :) bana hiç yabancı değil yazdıkların ben de geçen gün ilk denememi yaptım askılı geceliğimi kalıp yaptım ama alakasız bir ev elbisesi oldu dikişten anlamayanlara ben diktim diye hava atıyorum da anlayan olunca saklayıveriyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...