30 Eylül 2010 Perşembe

Kelebek Kolye


Kızılay'da bulunan tüm takı malzemesi satan mağazalara gittim ama bulamadım şu minik top top duran zincirlerin siyahından, bende deriye taktım bu kolyeyi, Suluhana gitmeyide hiç gözüm kesmiyor açıkcası, şu aralar işe bile zor gelirken. Gönlümde şu minik kelebek gibi kapkara, her çalan telefonda kanat çırpıyor, yarın babamın tomografi sonuçlarını alıp gideceğiz doktora. Bakalım şu pis tümör ne büyüklükte diye........ Yorumlarınızı alıp yayınlıyorum ama kusuruma bakmayın, çoğunlukla cevap bile yazamıyorum, hepinizden özür diliyorum, bu aralar psikolojim kapkara kelebek anlıyacağınız.

Ama iyiki kuzucuklarım var beni bana getiren, şükürler olsun onları veren Rabbime. Akşam ben kolyelerin fotografını çekerken benim minik tavşanım :D bana oyun hamurundan kolye yaptı, sizlerle paylaşmadan duramadım. Kreşe biraz biraz alıştı gibi, ona kreşi sevdirecek kız arkadaşı buldu sonunda ECE.....Biraz daha keyifli gitmeye başladık kreşe, hadi hayırlısı......
Pin It

9 yorum :

  1. Çook geçmiş olsun, umarım çok önemli bi sağlık problemi yaşamaz babanız.

    YanıtlaSil
  2. Umarım babanda iyi gelişmeler olur.
    Geçmiş olsun.
    Kelebek deri mi, metal mi? Ne malzeme kullanılmış acaba?
    Kuzucuğuna da maşallah, sana mı boyattı yüzünü kerata?:)))

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM...

    YanıtlaSil
  4. Çok şık ve çok güzel görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.
    İnşaallah babanızdan da sevindirici haberler alırsınız. Mevlam şifalar versin.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
  5. ***Nur: Canım Kanser babacım,birdenbire çıktı ve 3 ayda bitirdi babacığımı
    ***Neduk: İnşallah diyecem ama artık yürüyemiyor Nedret ablacım.
    Oğluşumun kreşte öğretmeni boyamış, bende çocuklarımla bile eğlenecek hal kalmadı bu sıralar. Kolye ise sert plastik.
    ***Şehnaz: Bitanem çok çok teşekkür ederim.
    ***Fuat Gencal: Teşekkür ederim Fuat bey, inşallah diyecem babacım için ama....sanırım sona yaklaşıyoruz

    YanıtlaSil
  6. bacım gene iyi başedebiliyorsun işle evle üzüntüyle
    Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  7. Nevalcim saolasın tatlım, hayat devam ediyor ayakta kalmayız, çocuklar için, eşim için,annem için. Allahtan tek dileğim, hiçbirimize kaldıramayacağı yük vermesin.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, babanizin durumunu duyunca cok üzüldüm, ilk dafa ugradigim bir blogda olsa sizlere, allahtan sabir ve her seyin hayirlisini dilemek ve acini bir nebzede olsa paylasmak istedim. Malesef bu hastalik cok sinsi, bazen türeme hizli olmasada bazen cok cabuk yayiliyor. Insallah babanizinki türemiyendir, allahim acil sifalar versin arkadasim.
    Kelebekli kolyen ve de minik tavsaninin yaptigi kolyede cok cici olmus.
    Allahim evlatlarinla seni güldürsün.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldiniz,blogunuzu daha önceleri de ziyaret etmiştim,güzel çalışmalarınız için tebrikler.Sağlıklar,iyi hoş günler dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...