28 Ocak 2010 Perşembe

Beklenen Kar




Beklenen kar nihayet geldi Ankara'ya. Manzara çok güzeldi sizlerle paylaşmadan duramadım. İşe gelmek sıkıntılıydı tabi, eee her güzelin bir kusuru vardır demişler ne de olsa. Şu an evde olmak vardı aslında sıcacık çay fincanı elinde, pencereden dışarıyı seyrediyor olacaktın.
Birden aklıma Süavi'nin "Şimdi İstanbul da olmak vardı.............." şarkısını dinlemek geldi içimden. Kaç yıldır gitmiyorum, özledim İstanbul'u, arkadaşlarımı, boğaza karşı çay içmeyi (takıldım bugün çaya hemen bir bardak içeyim bari), O güzelim deniz kokusunu, martı seslerini.........

İstanbul'a trenle gitmeyi pek severim. Geceden bineceksin trene sabahın ilk ışıklarında Kadıköy'e ineceksin. O güzel rutubetli deniz kokusunu çekeceksin iliklerine kadar, atlayıp taksiye Cadde Bostan'dan Gülten ablama gideceksin...
Offfffffff offffffff.
İSTANBUL'DA OLMAK
Yayılmışız dünyanın dört bir yanına
Kimisi ta Kopenhag'da
Kimisi Paris bedenimiz orda burda dolanır amma
Çok hemde çok uzak yerde kalbimiz
Bir allı turna olsam karlı dağları aşsam
Varsam bizim ellere kendi göğümde uçsam
Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım
Püfür püfür bir vapurun yan tarafında
Köprüde balık ekmek yemek
Dolmuşa hadi gidelim demek
Ver elini Yeni kapı ver elini Bebek Tarabya
Şu anda oralarda olmak vardı ya
Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım
Boğazda köhne bir iskelenin yamacında
Tabakta kavun peynir kadehte buz gibi rakı
Dilinde yarı acı yarı tatlı bir şarkı
Şu anda İstanbul'da olmak vardı
Benim derdim dermanım bilen yok
Yayılmışız dünyanın dört köşesine
Kiminin adresi Sidney kiminin
Hamburg yaşamaya dört elle sarılmışız da
Yine de gözlerim dolu yüreğim buruk
Başımı hiç bir zaman eğmedim amma
Yine de yüreğim yara içimde boşluk
Minnacık tohum olsam savrulsam dönümlerce
Kış biter bahar gelir açılsam yüzbinlerce
Açılsam milyonlarca
Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım
Püfür püfür bir vapurun yan tarafında
Şu anda İstanbul'da olmak vardı anasını satayım
Yeni cami de mısır atmak kuşlara
Köprüde balık ekmek yemek dolmuşa çek dostum demek
Ver elini Kadıköy ver elini
Kalamış Moda şu anda oralarda olmak vardı ya
Şimdi İstanbul'da şu anda İstanbul'da
Ah İstanbul'da sabret gönül bir gün olur
Bu hasret biter
Çekilen acılar canım gün olur geçer
.....
Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...