29 Ocak 2010 Cuma

Geçmiş Zaman Mimozaları

Sizlere Nuran Ablamın takılarını göstermiştim. Size biraz ondan bahsetmek istiyorum. Nuran ablam o kadar tatlı bir insandır ki, kendi güzel, kalbi kendinden daha da güzel bir insan. Ankara'ya ilk taşındıkları yıllarda aynı apartmanda aynı katta oturuyorduk. Bir akşam köyden uzak bir akraba gelmiş, annem de Nuran ablalara geçmişti.Sohbet uzamış annem bir türlü gelmiyor, merak ettik bizde. Saat 12.30 civarı TV'de de Okan Bayülgen'in Gece Kuşu var o zamanlar, yeni başlamış. Kaçırmıyoruz. Kapılarını çalmak yerine telefona sarıldım ve muzurluğum o an işlemeye başladı. İşte size aramızda geçen konuşma
(Ben) - Alo Nuran Hanım
(Nuran) - Buyrun benim siz kimsiniz ( aaa tanıyamadı işleteyim biraz)
(Ben) - Efendim ben gece Kuşu programından arıyorum, sizi canlı yayına alıcaz,
(Nuran) - Şakamı yapıyorsunuz,
(Ben) - Hayır canım TV'niz açıkmı şu an,
(Nuran) - Değil
(Ben) - Açarsanız şaka yapmadığımı anlarsınız. Şu an Gece Kuşu programında Okan Bayülgen'in konukları Oya-Bora gördünüzmü,
(Nuran) - (TV açılır) aaaaa evet :)
(Ben) - Sizi birazdan canlı yayına alacağız istek parçanızı belirleyin, eviniz kalabalık sanırım sesler geliyor,
(Nuran) - Evet misafirlerimiz var,
(Ben) - Ayşe hanımda oradamı ?
(Nuran) - Evetttt, nerden bildiniz (kısa bir sessizlikten sonra) ÖZLEM HANIMMMMMM

İşte o an koptuğumuzun resmidir. :)))))) Etrafa yayılan gülme sesleri, belki bir yarım saat gülmekten kendimize gelememiştik. Nuran Ablacım çok tatlısın. Kızma bana ama bunu paylaşmadan edemedim. Sevgilerimle................ Pin It

1 yorum :

  1. Özlemciğim beni 15 yıl öncesine götürdüğün için teşekkur ederim.Okuduğumda o zamankı gıbı cok güldüm...takılarımı begenıp yayınladıgın için ayrıca teşekkur ederim.

    Nuran Ablan... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...