18 Ocak 2012 Çarşamba

Cep Telefonu Kılıfı Yapımı


Bu havalar mahvetti beni, elim kolum kalmıyor, dökülüyorum resmen. Kuzucuğuma kaç haftadır söz verdiğim cep telefonu kılıfını sonunda yaptım. Bu kedili kılıfın yapım aşamalarını resimlemeye çalıştım, yapmak isteyen olursa diye. İşte yapılışı...........
Önce ketenden yapacaktım, sonra polara döndüm ama poların resmini çekmeyi unutmuşum kusura bakmayın ;D
Kedinin ağız kısmını kalemle kumaşa çizip, üzerini sıkı iğne işledim ve kenarlarından büzdürdüm....
Ortaya çıkan şekil böyle oldu.......
Sonra....
Telefonun ölçülerinde poları kestim (elde dikmek için ketenden vazgeçtim bu arada)
ağız ve kulakların yerini belirleyip gözleride çizdim ve işledikten sonra son hali karşınızda.....


Pin It

10 yorum :

  1. çok güzel olmuş, elinize sağlık. yumuşak yumuşak, pamuk gibidir polar:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hakikaten yumuşacık oldu, kuzucuğumunda pek hoşuna gitti ;D

      Sil
  2. süper bişey bu..çekilişimize bekleriz..
    http://sevimlitatlar.blogspot.com/2012/01/cekilis-vaaaarrr.html

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canısıııı, çok teşekkür ederim, öpüyorum...

      Sil
  4. grazieeee e' bellissimo baci Vanda

    YanıtlaSil
  5. Complimenti sei bravissima!! il tuo blog è bellissimo! Un abbraccio Benedetta

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...