27 Ocak 2012 Cuma

Sevgi Perdesi.........

Sevgili Mahmur Prensesimin başlattığı Sevgi Perdesi Projesi için hazırladığım parça sanırım bugün eline geçer. Aman Allahım hazırlarken bir panik oldum sormayın, ilk kez aplike denedim birkaç parça yapıp bozduktan sonra :D ortaya çıkarabildiğim böyle birşey oldu, umarım beğenirsin Prensesim ;D İçimizdeki çocuğun hiç ölmemesi, hep canlı  kalması dileğiyle...............
(Laf aramızda ne zaman uçan balon görsem, elime alıp hoplaya zıplaya dolaşasım gelir ;)
Pin It

15 yorum :

  1. canımmmm çok güzel olmuş. Ellerin dert görmesin. İlk defa aplike yaptın demekki ben 50 kere yapmısımdır ama inanki seninki kadar düzgün yapamıyorum hala :) kalp ve balon çok yakışmış evet içimizdeki çocuk hiç ölmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dönüşleri çok zor yaptım Prensesim, anacım düz dikişi bile kaydıran ben balonun kenarlarında epeyi çıktım rotadan :D :D :D sonunda bunu başarabildim, balonlar neden yuvarlak acaba kare filan olsa tam süper olacak ;D

      Sil
  2. nefis olmuş marifetli cadım, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy bir ustadan bu yorumu almak müthiş bir duygu, çok mersiiii

      Sil
  3. çok sevdim ben :) çok şirin olmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Thank you so much for visiting my blog and leaving me a kind comment . I'm glad to find yours :) Your works are beautiful.

    Manka from Hungary

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, çok güzel görünüyorlar. Renkleri de harika, elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürlerrr, bende severek yaptım, öpüyorum...

      Sil
  6. Merhaba arkadaş, senin blog her zaman benim blogun yeni adresini bildirmek için burada da var, burada güzel şeyler var sevgi, böylece ziyaret ettiğiniz tüm iyi, beijokas olarak bana benim için izin vermiyor ...
    http://titacarre.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br tb benim mağaza ziyaret ve görüş benim ürünler hakkında izin verin.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş,aplikeler ve renkleri harika görünüyor.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. sevgili arkadaşım ziyaretine çok sevindim.blogunu gezdim harikalar yapmışsın hepsi için ellerine,emeklerine sağlık tekrar görüşmek dileği ile sağlık ve sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
  9. e yapmışsın ya işte aplike :) bloguna baktım resmen oyuncak dikmişsin daha ne yapacaksın en zorunu yapıyosun.. ben de bana yazan daha yeni acemi falan diye açıklama yapıyorum:) kelebekleri ekledim konuya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa polardan yaptım onları kumaşın kenarı filan atmıyor, ama kaç kez yaptım söktüm, makinanın ayarlarını beceremedim iki balon dikecem diye 1 hafta uğraştım biliyormusun :D bir sürü falso var, kumaşı çevirmeyi beceremedim.......saymakla bitmez, senin yaptıklarına hayranlıkla bakıyorum. Baykuşlara da bayıldım harika olmuşlar. Denemek istiyorum ama beceremem diye cesaret edemiyorum. Evde bir sürü kumaş var, yapamıyorum diye bıraktım hepsini :((((( 2 aydır kızıma çanta dikecem güya (deniyeceğim daha doğrusu) kızcağız sormaktan usandı artık, anne ne zaman yapacaksın diye........Oyuncağa gelince kalıbını buldumda ondan yapabildim tatlım ya o da polar zaten, kumaşların kenarını attırmadan dikmeyi, çevirmeyi beceremiyorum malesef..........tüm hevesim kaçmıştı ama senin gibi bir usta beğendiyse eğer, sanırım az da olsa ışık var bende.....sevindim birden tatlım sağolasın, çok çok öpüyorum..........

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...