9 Ocak 2012 Pazartesi

Doğum Günü.......




Prensesimin bir doğum gününü daha geride bıraktık, daha dün kollarıma aldığım, o güzel kokusunu ciğerlerime doldurduğum minik prensesim 11 yaşına geldi........Benim gözümde hala minik bir bebek ama artık yavaş yavaş bir kuğu misali serpiliyor prensesim, tuhaf bir duygu aslında küçükken bir an önce büyüse diyorsunuz, biraz büyüyünce de yavaş yavaş geçse şu yıllar diyorsunuz...tuhaf bir karmaşa bu, insan çocukları büyüdükçe daha da bir duygusallaşıyor sanırım. Evet kuzucuğumun 11. yaşı vee bloğumun da 2 yaşı kutlu olsun efendim.........
Pin It

10 yorum :

  1. nice yaşlara, çocukların büyüdüğünü görmek gerçekten büyük bir mutluluk. Nice güzel yaşları olsun, mutlu, sağlıklı, başarılı.
    Bloğunuun da yaşı kutlu olsun, nice güzel paylaşımlara:)))

    YanıtlaSil
  2. nice yaşlara, çocukların büyüdüğünü görmek gerçekten büyük bir mutluluk. Nice güzel yaşları olsun, mutlu, sağlıklı, başarılı.
    Bloğunuun da yaşı kutlu olsun, nice güzel paylaşımlara:)))

    YanıtlaSil
  3. Canım teşekkürler, hep beraber, nice yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  4. çifte doğum günü ne güzel. Allah kızına çok güzel günler nasip etsin. Blogunda çok uzun yıllar yaşasın. Hani böyle yaşlanmışız kavanoz dibi gözlüklerle blogumuzun başında oluruz inşallah. Bu arada benim oğlumda 11 yaşında :) blog kertmesi yapabiliriz belki :) kurabiyeler çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. minik prensesin doğum günü kutlu olsun, bisküviler nefis görünüyor.Bloğunda da daha nica senelere inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Minik prensese mutluluk ve sağlık dolu bir ömür diliyorum, nice yaşlar olsun inşallah. Bloğunun da 2. yaşını kutluyorum.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili,
    ***Mahmur Prenses,
    ***Noblesse,
    ***Nalan Ünal,
    hepinize ayrı ayrı teşekkürler ediyorum şekerlerim. Kavanoz dibi gözlük fikrine bayıldım prensescim, bu arada kız evi naz eviymiş derler azıcık nazlamsammı ne şu blog kertmesi olayına ;D çok tatlısın , hepinizi çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  8. Kızınızın da,bloğunuzun da doğum günleri kutlu olsun.Kızınıza nice güzel yaşlar dilerim,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili kızınızın doğum gününü kutluyorum.
    Benim de 10 yaşında bir kızım var. Allah hepimizinkini bağışlasın. Kurabiyeler Harika olmuş, ellerinize sağlık.
    Bloğunuzun da 2. yılını tebrik ederim. Paylaşımlarla dolu nice yıllara...

    YanıtlaSil
  10. Doğum gününüz kutlu olsun.Size, kızınızı da bloğunuzu da büyütüp geliştireceğiniz nice sağlıklı,mutlu yıllar diliyorum.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...