26 Ocak 2012 Perşembe

Kurdeladan Çiçek Yapalımmı?

Evetttt bu güzel çiçeklerin nasıl yapıldığını merak eden varmı içinizde hep beraber yapalımmı ne dersiniz (^_~)

Canlarım bu arada benim bilgisayarımdan mı kaynaklı yoksa; (sizlerinde karşısına çıkan bir problemim mi var bilemiyorum), bazı izleyicisi olduğum siteleri kumanda panelimde göremiyorum, sitelerine gidip baktığımda izleyici olarak görünüyorum ama onların girdiği yeni postlar benim kumanda panelimde görünmüyor, çareyi sitelerin izleyicisi olmaktan çıkıp sonra tekrar üye olmakta buluyorum, çıldıracağım yaniii en eski izleyicinizken, en yeni izleyiciniz olduysam durum bundan ibaret sakın yanlış anlamayın. Bu arada başka bir çözüm yolu olanlar bana mesaj atabilirlerse çok sevinirim. Öpüyorum........

Çiçek yapımı nasıl mı? az sonra ;DDDDD 
Pin It

6 yorum :

  1. marifetlim çoooook güzeller
    aldım gidiyorum
    ellerine sağlık
    :))))))

    YanıtlaSil
  2. yaaaaa :))
    peki bekliyuk:)

    YanıtlaSil
  3. EVET ÇOK GÜZELLER BEKLİYORUM
    BENDE KUMANDA PANELİNDEN TEK TEK KİŞİLERİ TIKLAYIP BÜTÜN GÖNDERİLERİNE BAKIYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazırladım tatlım, birazdan yayınlayacağım. Demek ki genel bir problem var bloggerdan kaynaklanan.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...