3 Ocak 2012 Salı

Kapı Süsü..

Bu aralar keyifsizim biraz, nedenini bilemiyorum. Tamam 2011'in son kısmı biraz sıkıntılı bitti ama ayyyy kolumu kaldıracak halim, sizlere uğrayıp doğru dürüst yorum bırakacak dermanım yok nedense. Arada hepimize olurya, hiçbir şey yapasınız gelmez hatta konuşasınız bile, işte öylee birşeyy (Erol Evgin'in şarkısı gibi oldu dimi : D pek de severim aşıktım küçükken onun o yumuşacık sesine). Güzel kardeşime yaptığım kapı süsü, pek mi afilli olmuş, aslında niyetim daha farklı birşeydi ama kolumu kaldıracak gücüm olmadığından ancak bunu yapabildim. Birde bu arada sanki becerebilecekmişim gibi gittim yine Bursa Kumaş'a bi sürü kumaş aldım, belki beni kendime getirir ve sarılırım işlere diye. Silkinmem lazım artık, çünkü blogumun 2. yaşını kutlayacağım, birşeyler yetiştirip hediye verecektim çekilişle, güzel bir şey olsun istiyorum. Bakalım neler çıkacak.....
Pin It

5 yorum :

  1. Çok şeker olmuş canım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. marifetli cadım geçer bu sıkıntılar, merak etme.Kapı süsünün ahşap kısmını hazır mı aldın, çok güzel, doğal birşey bu, ellerine sağlık, çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Bahar006 : çok teşekkür ederim...
    Noblesse : Canımsın saol ;) ahşap kısmını Moda çarşısındaki çiçekçilerden aldım, sanırım alt kattakinden ama 2 tane vardı elinde; ikisinide aldım birinide kendime yaparım diye, tekrar geldimi bilmiyorum, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Geçmişolsun Cadıcıım..
    Aşçılık ile ilgili bir kursa katıldım ama umduğumu bulamadım, iş kur düzenliyor 1 ay süreli şansızlık da burada, bir ayda ne öğreneceğiz ki? neyse el işlerini daha çok seviyorum benden aşçı olmaz zaten...
    Bu arada kapı süsüne beyıldım bu halinle böyle, iyi halinle döktürüyorsun zaten.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
  5. e tabiki kolay değil koca bir yılın yorgunluğu yükleniyor insanın ruhuna. bende senin gibiyim. canım sadece uzanmak dinlenmek ve uyumak istiyor. kapı süsü cok cici olmuş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...