8 Mart 2010 Pazartesi

Bahar


Bahar geldi, mevsimlerin en güzeli, cıvıl cıvıl olanı. Doğa renk renk aydınlanıyor, ağaçlar çiçek açıyor, hava ısınıyor. Veee benim güzel küpelim sonunda çiçek açtı. Soldu solacak, gitti gidecek derken, sonunda yerine alıştı. Geçen yaz yayladan almıştık küpelimi, Çamlıyayla'dan. Toros'lardan. Orada tüm çiçekler güzel, küpeliler, ortancalar,güller. Çiçekleri görünce resmen dibim düşüyordu :) inatta bir murattır hesabı, küpelim solmaya çalıştıkça ona tüm sevgimi gönderdim. Sonunda muradıma erdim :)

Bahar diyince şu güzel şarkı sözleri aklıma geldi. Sevgili kocacığıma gelsin bu şarkı bugün.......

Bahar Mevsimidir Başımda Esen

Bahar meltemidir, başımda esen
İçimde hâtıran gözlerimde sen
Sen tatlı şarkısın dudakta her an
Bir isimsiz peri cennette kalan

Sen yeşil bir deniz uzayıp giden
En tatlı emelsin gözümde tüten
Yeşil bir köşedir içimde yerin

Bir derya, bir umman yeşil gözlerin

(Güftekar: Kamuran Özbir ; Bestekar: Emin Ongan)

Sanat müziği sevenler, çok güzel bir site keşfettim. Şu şarkıyı da bir dinleyiverin. Dede Efendi'den.
Baharın zamanı geldi. Linki Burada
Pin It

2 yorum :

  1. Özi, çiçeği zamanı gelince çoğaltırsan ben de istiyorum

    YanıtlaSil
  2. İnşallah,iyice toparlasında. Resimde pek güzel çıktı, zayif cılız dalların arasında nasıl açtı bende anlamadım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...