15 Mart 2010 Pazartesi

DIY-Yelek Yenileme


Aslında çakma DIY'mı demeliyim bilemiyorum. Çünkü ben tasarladım ama terzime yaptırdım. Bu yelek aslında uzun , çiçeklerin alt kısımlarında cepleri olan, biraz anne yeleği tarzında bir yelekti ve hediye idi. Eski haliyle giyemediğim için 3-4 yıldır dolap bekliyordu. Ne yapsam diye düşünürken bu ortaya çıktı. Yeleğin cep kısımları üçgen şekilde kesildi, arkasınada iki minik üçgen yapıldı ve bir şerit koyuldu. Vallahi bunların terzi dilinde bir adı varmıdır bilemiyorum hani biye-miye gibi. Bu konuda çok cahilim :) ve ortaya bu yelek çıktı. Daha modern oldu diye düşünüyorum. Kotlarla filan süper oluyor. Eğer sizinde ne yapsam diye düşündüğünüz bu tarz kıyafetler varsa bir parça fikir oluşturabildiysem ne mutlu bana.
Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...