8 Mart 2010 Pazartesi

Kola Şişesinden Vazo Yapımı

Arkadaşlar resimde gördüğünüz vazoyu kendim yapmıştım yıllar önce. Kola şişesinden.
Nasıl mı yapılıyor. Kola şişesinin üst kısmını kesiyorsunuz. Üzerini aliminyum folyo ile kaplıyorsunuz. (Folyoyu buruşturarak şişenin üzerine yapıştırarak sarıyorsunuz)
Minik taşlar almıştım üzerine yapıştırmak için. Son olarak iri nazar boncuğunun içinden kurdela geçirerek onuda yapıştırdım. Gayet kullanışlı bir vazo oldu. Minik çiçekler için ideal. Müdürümüz sağolsun hiç ihmal etmez kadınlar gününde hepimize çiçek alır. Hemen içine yerleştirdim tabiki. Aaa bu arada resimdeki güllerde sendikanın getirdiği karanfillerin bağlı olduğu kurdeladan. Kurdelaları katlayıp gül şeklini verince bayağı bir kalabalık çiçek demeti oldu. :)
Pin It

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...